ساخت سینک فونیکس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ساخت سینک فونیکس
نوشته شده در شنبه 12 تير 1400
بازدید : 231
نویسنده : websazaan

مزایای استفاده از گرانیت در ساخت سینک فونیکس

آشپزخانه قلب خانه‌ی شماست. ما سالانه هزینه‌های زیادی صرف بهبود آشپزخانه‌مان میکنیم. این در صورتی است که می‌توانیم با یکبار هزینه کردن سالها از خرج‌های این قسمت طلایی خانه‌مان در امان بمانیم! یکی از مهم ترین قسمت‌های آشپزخانه، قسمت شستشوی ظرفهاست، چیزی که روزی شاید ۱ الی ۲ ساعت و حتی گاهی بیشتر ما را مشغول میکند.

 

بازرگانی فونیکس نمایندگی مرکزی فروش و پخش سینک گرانیتی فونیکس است و شرکت فونیکس هیچ گونه تعهد و گارانتی نسبت به سینک های جعلی موجود در بازار و فروشگاه های اینترنتی غیرمعتبر ندارد.

 

سینک گرانیتی فونیکس نوعی سینک ظرفشویی از جنس سنگ گرانیت به همراه رزین‌های اکریلیک و رنگ است. سینک ظرفشویی فونیکس مدل ۴۱۰ ضد ضربه است، بنابراین میتوان اطمینان حاصل کرد که سینکی که به طور مداوم درصدد برخورد اشیای سنگین است و ممکن است هرلحظه با صدمات جدی رو به رو شود، با وجود گرانیتی بودن آن در امان می‌ماند!

 

آنتی باکتریال بودن سینک ظرفشویی فونیکس مدل ۴۱۰ سبب جلوگیری رشد قارچ ها و همچنین رشد باکتری هاست. لازم به ذکر است که یکی از قابلیت های این جنس سینک، شستشوی آسان آن میباشد که تنها با یک اسفنج آغشته شده به صابون و آبکشی آن پاک و تمیز می‌شود.

 




:: برچسب‌ها: سینک فونیکس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: